آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 25 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

گربه سیاه

1399/2/8 16:04
نویسنده : مامان آنیل
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

(در ادامه ی خاطره ی قبلی)

بالاخره دیروز ۷ اردیبهشت ۹۹ که رفته بودم اداره، خونه که رسیدم آنیل یه کم ، کم حوصله به نظرم اومد گفتم سورپرایز دلت می خواد؟ خیلی خوشحال شد و فوری چشمهاشو بست و دستهاشو آورد جلو، گفتم نه فعلا چشماتو وا کن، برگشتم و از ماشین لباس گربه سیاه که براش گرفته بودم رو آوردم، خیلی با هیجان تحویل گرفت و کادو رو باز کرد خیلی ذوق کرده بود وقتی لباس رو دید گفت اِاِ ، ایییین! حتما میله هم نداره! 🙁

منتظر بقیه سورپرایزهای من باشید🥴🥴🥴

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (4)


8 اردیبهشت 99 17:09
خیلی وقت بود پست نذاشتید مامان آنیل؟
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 اردیبهشت 99 17:15
خداحفظت کنه آنیل خوشگلم😍❤
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم❤
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
10 اردیبهشت 99 17:10
مبارکت باشه آنیل عزیز😍
مامان آنیل
پاسخ
مرسی⚘⚘⚘

14 خرداد 99 16:20
واییی چقدر بهش میاد!!!!😍😍😍😍 معلومه که ماجراجویی در پاریس رو خیییلیی دوس داره😘😘😘😘 به وب ما هم سر بزنید😉😉😉