آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 27 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

جشن تولد سه سالگی رادین

1403/1/21 16:36
نویسنده : مامان آنیل
121 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک پسر قشنگم، مهربونم😘

رادین نازم ما با هم همیشه اینطوری صحبت می کنیم: رادین پسر خوب می دونستی تو چقدر پسر خوبی؟ خیلی خوبی نازی ببین چقدر خوشگلی خودتم اسپایدرمنی تو هم میگی نه بت‌منم، منم میگم واای آره راست میگی بت من، بتمن من الهی من فدات بشم آخه، خودتم پسر منیاااا، تو هم میگی نه! پسر بابام، منم میگم رادییین پسر منی پسر منی تو‌ هم میخندی از بغلم‌میای پایین فرار میکنی😘 منم دنبالت میکنم، عشق منین آخه شما دوتا فرشته های من😘😘

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان آیسلمامان آیسل
21 فروردین 03 16:52
تولد پسر گلتون مبارک❤️
مامان آنیل
پاسخ
مرسی دوست عزیزم💝
🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
21 فروردین 03 19:45
تولد رادین مبارک😊چه جالب کیک تولد پارسالش هم همین تم بود😅
مامان آنیل
پاسخ
مرسی گلم، ماشاالله چه حافظه ای🧿اتفاقا پیارسال هم همین تم بود، سه ساله کیک تولدش سگهای نگهبانه😂
آویناآوینا
22 فروردین 03 12:58
رادین جون تولدت مبارک باشه😘
مامان آنیل
پاسخ
مرسی دختر نازم😘😘😘😘
mahsamahsa
24 فروردین 03 14:13
رادین جان تولدت مبارک گل پسر 
انشالله ۱۲۰ ساله شی💙💙💙
مامان آنیل
پاسخ
مرسی دوست عزیزم💝
مامان سانازمامان ساناز
28 فروردین 03 9:33
تولد گل پسر خیلی خیلی مبارک باشه😊
مامان آنیل
پاسخ
مرسی دوست عزیزم💝