آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 27 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

یک ماه تا تولد ۷ سالگی

1399/8/7 8:41
نویسنده : مامان آنیل
211 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین آنیلم فقط یک ماه مونده تا تولد هفت سالگیت عزیزم، چقدر سریع میگذره دیگه داری به لطف خدا بزرگ میشی. دیشب به من میگی میدونی الان چی دلم میخواد؟ اینکه دستت رو بگیرم و بخوابم. الهی من فدای خواسته دلت بشم🥰

منم دیگه دارم انگار کم کم خوب میشم، یه کوچولو بفهمی نفهمی بهتر شدم.

پسندها (5)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 آبان 99 15:00
پیشاپیش تولدت مبارک آنیل خوشگله😍💖

خداروشکر که حالتون خوب شده خاله جون ... ان شاءالله نی نی هم به سلامتی به دنیا بیاد❣
مامان آنیل
پاسخ
مرسی گلم، انشاالله. 
امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی عزیزم🌹
رمز مطالبت رو یه بارم برام بفرست
عمه فروغعمه فروغ
11 آبان 99 18:48
خدا حفظش کنه❤
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم🙏