آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

واکسن شش سالگی

1398/6/14 12:33
نویسنده : مامان آنیل
953 بازدید
اشتراک گذاری

دهم شهریور ماه ۹۸ بالاخره واکسن شش سالگی آنیل جونم رو تزریق کردن.

هنوزم باورم نمیشه واکسن شش سالگی!

آخرین بار خرداد ماه سال ۹۴ واکسن یک و نیم سالگیت رو زده بودن و گفتن که واکسن بعدی موند برای شش سال!

اون موقع فکر کردم کو تا شش سالگی!

بله اول رفتیم سنجش از طرف مدرسه که آفرین به دخترم که خیلی اوکی بود!

تو قسمت شنوایی سنجی چن تا بچه با هم داخل اتاق رفتن و والدین بیرون منتظر موندن، کمی بعد آنیل خانم اولین نفری بود که از اتاق اومد بیرون با خنده، گفت که اول توضیح دادن بعد پرسیدن کی متوجه شد بیاد جلو ، آنیل خانم گل هم اولین نفر جواب داده بود و خوشحال اومد پیش ما. بعد بینایی سنجی و تمرکز حواس و اینا، یه سوال جالب که از آنیل پرسیده بودن تفاوت بین پروانه و مگس!

آنیل هم جواب داده بود: بالهای پروانه ها بعضی ها خالخالی هستن بعضی ها سفید یا رنگهای دیگه ، ولی بالهای مگس رنگ نداره و همه مگس ها یه شکل اند.👏👏👏

بعد از سنجش رفتیم اداره ی من و مرخصی ساعتی گرفتم و با هم رفتیم بیرون صبحونه خوردیم و من رفتم اداره وبابا امیر و آنیل رفتن بهداشت که اونجا گفته بودن باید واکسن آنیل گلی رو بزنن. آنیل هم قبول کرده بود و اصلا هم گریه نکرده بود و به باباش می گفت زنگ بزن به مامان بگو که من اصلا گریه نکردم و خودشم تعجب کرده بود . میگفت شانسی گریه نکردم.

علی رغم فکر من این واکسن بدجوری اذیت کرد. دست آنیل حسابی وروم کرد و بدجوری درد داشت. الان هم که پنج روز گذشته هنوز هم درد داره. خیلی اذیت شد عزیز دلم😚

 

 

😘😘😘😘😘😚😚😚😚😚😍😍😍😍😍

پسندها (13)

نظرات (6)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 شهریور 98 12:56
ای جااانم😍
دخترقوی...بزرگ شدنت مبارک انیل جونی😘😘💜💜💜
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیز دلم🌺🌺🌺
مامان صدرامامان صدرا
14 شهریور 98 13:03
ماشالله به این عروسک که اینقد خانومه💗💗💗
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 شهریور 98 15:00
آخیییی عزیزم این واکسن خیلی درد داره
خدارو شکر این مرحله هم بسلامتی گذشت 🌹
مامان آنیل
پاسخ
فدای شما مرسی⚘
❤️Maman juni❤️Maman juni
15 شهریور 98 16:02
ای جانم ....
چه دختر ناز و خانمی داریم ماااا 
دیگه کم کم داره خانمی میشه برا خودش 🥰🥰🌹
مامان آنیل
پاسخ
عزیزمی مرسی😍
مامان پریمامان پری
20 شهریور 98 11:20
به سلامتی دیگه خانومی شده برا خودش😍
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم🌺
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 شهریور 98 16:02
سلام عزیزم بعد چند روز نوه من و هم میزرند به همین واکسن میخواستم بپرسم بعد واکسن زدن تب هم میکنه اخه مادرش از تب کردنش نگرانه میگفت قبل از واکسن زدن باید مسکن بده
مامان آنیل
پاسخ
سلام ببخشید امروز پیامتون رو. بله تب می کنه دستشم از درد نمی تونه تکون بده. ولی چند ساعتی بعد از واکسن علایم شروع میشن. 
از رو نوه ی گلتون ببوسین😍