آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 23 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

ساحل گیسوم

1398/5/27 11:49
نویسنده : مامان آنیل
969 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی صد بار دستهایت را می گیرم و نگاه می کنم

به ناخنهایت، بندهای انگشتانت، پوستت را نگاه می کنم و می بوسمشان

انگار خدا را در مشتهای کوچک دخترم پیدا کرده ام

به چشمانت بوسه می زنم

به لبانت چشم می روزم، با تو بازی می کنم و در آغوش می فشارمت

"آرام در گوشت می گویم، می دانی چرا خداوند تو را به من داد؟" 

آری! برای اینکه روزی هزار بار از او تشکر کنم 🙏💕

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساحل گیسوم 💚💚💚

پسندها (15)

نظرات (8)

نرگسنرگس
27 مرداد 98 12:44
همیشه به شادی و گردش.😘
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم ⚘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 مرداد 98 12:50
عکسها عالی بودن🌷🌷🌷
خوشی هاتون متوالی😉😍😍😘😘
مامان آنیل
پاسخ
مرسی مبینا جان. دوست عزیزم🌸🌸🌸🌸
عمه فروغعمه فروغ
27 مرداد 98 13:19
همیشه شاد باشین در کنار عسل خانم😘
مامان آنیل
پاسخ
مرسی . خدا آرشیدا جون رو حفظ کنه💕
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
27 مرداد 98 13:28
خاله جون اگه میشه دنبالم کنین ممنون)
مامان آنیل
پاسخ
⚘⚘⚘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
27 مرداد 98 15:38
خوش بگذره💕💕💕
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم😍
مامان صدرامامان صدرا
28 مرداد 98 23:40
همیشه به گردش 💖💖💖
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 مرداد 98 12:35
عیدتون مبارک 🌹🌹🌹
مامان آنیل
پاسخ
مرسی عزیزم. عید شما هم مبارک😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 مرداد 98 2:23
وای من عاشق اسب سواریم🥰🥰
چه خانم خوشکلی به به 🥰🥰
مامان آنیل
پاسخ
آنیل هم عاشق اسبِ.