آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

تعطیلات خرداد ماه

1397/3/20 23:30
نویسنده : مامان آنیل
311 بازدید
اشتراک گذاری

خرداد ماه امسال پنج روز تعطیلی داشتیم ؛ رفتیم مراغه، آنیل خانم هم با نیکان و آیناز خوش گذروند.

وقتی می خواستیم برگردیم علی رغم دفعات پیش آنیل گریه نکرد و گفت بزرگ شدم، دلم برای عروسکهام تنگه.

فرداش رفتیم استخر ایرانیان سرعین. به آنیل گفتم دیدی گریه نکردی اومدیم استخر! آنیل هم گفت: فکر می کنی من بخاطر استخر گریه نکردم؟! نه! حتی اگه قول استخر نمیدادی هم گریه نمی کردم.

آفرین آنیل. خیلی خوشحال میشم وقتی رفتارهای جدی ازت می بینم.

 استخر هم خیلی خوش گذشت. اسم دوستت آوینا بود و باهاش خیلی  برات خوش گذشت. مخصوصا تو سرسره بازی... . همیشه شاد و موفق باشی انشاالله محبت بوس

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانمامان
20 خرداد 97 23:35
خداروشکر که خوش میگذره.همیشه شادباشید
مامان آنیل
پاسخ
خیلی ممنون