آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 18 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

چهارمین آذر ماه آنیل جون

1395/9/3 21:23
نویسنده : مامان آنیل
219 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم آذر ماه 95 هست؛

آنیلم، آذر ماه، ماه توست، ماه تولدت؛

تو روشنایی آذر ماه رو با خودت آوردی...

دختر نازنینم؛ تو از خورشید پر نورتری، تو از ماه زیباتری؛ تو از خوابهای قشنگ دم صبح هم شیرین تری... .

چند روز است قلبم تند تر می زند، باورش سخت است 

سه سال گذشت ، مدام به تو فکر می کردم، حالا نفس به نفس با تو زندگی می کنم.

دیگر نباید قلبم صدایت کنم، حالا آنقدر بزرگ شده ای که من با تو هویت می یابم.

دیگر تو قهرمان زندگی منی.

دلم شور می زند یک شور شیرین....

چطور می توان، میلاد تو را شادباش گفت؟

چه بگویم لایق تو باشد؟

آمدنت زیباترین لحظه دنیا بود پس باید همیشه آن لحظه را جشن بگیریم

جشنی برای تو....

که با آمدنت زندگی مارو زیباتر کردی...

 

آنیل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)