آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 23 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

آنیل و نیکان

1395/3/7 9:19
نویسنده : مامان آنیل
330 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه ی شعبان امسال آجون و مامانی و خاله خدیجه ی آنیل اومدن اردبیل و آنیل خیلی خوشحال بود. 

مهمونها که تازه رسیده بودن دیدم آنیل خانم نیست؛رفتم دیدم که جلوی آیینه واستاده و پاهاشو تا نوک انگشتانش بلند کرده و داره موهاشو شونه میکنه...

با علیسان و نیکان هم خیلی خوب بازی می کرد . آنیل که عاشقه رانندگی و فرمان ماشین هست وقتی آجون پیاده میشد ، آنیل میرفت می نشست جای آجون و فرمونه ماشینو می چرخوند، یه بار نیکان هم بلافاصله رفت نشست پیش آنیل و با لحن و صدای بانمکش گفت: آنیل من کلیدو میزنم تو روشن کن...

 

آنیل و علیسان و نیکان

 

آنیل

 

آنیل و بابا امیر

 

 

آنیل

 

 

این نقاشی رو آنیل خانم در سن 2 سال 6 ماهگی کشیده:نقاشی بسیار زیبای آنیلم

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان ساناز
16 خرداد 95 8:45
سلام آنیل عزیز ممنون که به وبلاگ من اومدی خوشحالم که یه دوست اردبیلی توی وبلاگ دارم من هم، اهل و ساکن اردبیل هستم همیشه موفق و پیروز باشی عزیزم
مامان سولماز
16 خرداد 95 17:56
سلام عزیزم به به چه تفاهمی هم انیل کوچولو هم اردبیلی خوشحالم از آشناییتون
مامان آنیل
پاسخ
سلام خیلی ممنون. آنیل خانم رو ببوسین
خودکار تبليغاتي
9 تیر 95 21:44
ممنون بابت مطالب خوب و عالي
بهار مامانی شایلین عسلی
27 تیر 95 8:32
وووی وووی خووودا جوجو چه خوووشجلی شووما علوووووسکم