آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 18 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

اصطلاحات جدید آنیل

1394/9/29 12:03
نویسنده : مامان آنیل
373 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها آنیل جون کلمات و جملات زیادی یاد گرفته و بخوبی میتونه همه جا منظورش رو برسونه. چند تا شعر یاد گرفته مثل تاب تاب تاب بازی خداااا منووووو ندااازی. به بغل هم که میگه بلخ! آخره شعرش میگه بلخه مامان بندااازی!

شعره دیگه ای که میخونه: 

چش چش دو ابیووو دماغ و دهن یه گی گووو!ماچلبخندماچ

دختر ناز و باهوشم اسم اکثر  حیوانات رو یاد گرفته و هر موقع خودشون یا عروسکشون رو میبینه اسمش رو میگه؛ مثل : مووووچه، قووووباغه، میو میو، موش، لی سی (خرس).

همچنین آنیل خانم اسم میوه ها رو یاد گرفته: لیموشی (لیموشیرین)، پاکالا(پرتقال). قلبقلب قلب

سلی (صندلی)، بَلَخ (بغل)، باعَد و شاعَد (اینارو امروز ۱ مرراد ۹۹ اضافه کردم!) 

 

این هم عکس آنیل جون کنار دریاست (27 آذر 94 ) که وقتی دید

 بخاطر سرد بودن هوا از آب بازی خبری نیست چند تا صدف جمع کرد ه بود و می پرسید : این چیه.... ؟ میگفتیم صدف اونم تکرار می کرد صدف ... .

 

 

 

 

آنیل خانم

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

قلب

پسندها (4)

نظرات (2)

aylar
6 دی 94 10:01
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
6 دی 94 20:32
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی بهتون معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین