آنیلآنیل، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
رادینرادین، تا این لحظه: 3 سال و 17 روز سن داره

خاطرات آنیل و رادین

AniL& Radin👶🏻👧🏻💙💚💛🧡❤️💜💖

سوال های جالبِ آنیل

1399/1/12 21:37
نویسنده : مامان آنیل
319 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آنیل از من می پرسه کیا بادیگارد دارن؟ منم گفتم آدمای مهم!

آنیلم میگه ما آدم مهم نیستیم؟!!!🤦‍♀️😂

و

بیشتر وقتها من آنیل رو "نیل" صدا می کنم، از من می پرسه نیل یعنی چی؟ 

منم گفتم طولانی ترین رود جهان، مقدمه ای شد کمی درمورد داستان حضرت موسی براش تعریف کردم که مادرش وقتی حضرت موسی تازه متولد شده بود او را داخل سبد به رود نیل انداخت و ... .

آنیل هم خیلی ذوق کرد و معنی موسی رو که یعنی از آب گرفته شده، و همچنین معنی معجزه رو یاد گرفت.

بعد اصرار داشت که باز هم براش از معجزه پیامبرها تعریف کنم، منم براش معجزه حضرت عیسی رو که بعد از متولد شدن در گهواره حرف زده بودن رو تعریف کردم و آنیل هم با تعجب گفت واااای یعنی عینِ boss baby?  بچه رییس! 🙈😂 

 

پسندها (13)

نظرات (8)


12 فروردین 99 21:46
ای جانم 😗😗😆چه جالب به ذهنش رسیده که باس بیبی هم حرف میزد😂
منم اسمم نیلاست و بعضی وقت ها صدا میزنن نیل😂☺😚
مامان آنیل
پاسخ
🥰🥰🥰⚘⚘

12 فروردین 99 22:01
کودکان خیلی خیال پردازند.... آوینا ما هم مثل نیل است. 
مامان آنیل
پاسخ
❤❤❤
مامان فاطمهمامان فاطمه
12 فروردین 99 22:26
عزیزم..ماشاالله گل دختر
مامان آنیل
پاسخ
🙏⚘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 فروردین 99 22:42
جوووونمممم😍😍😍😍😚😚😚😚
مامان آنیل
پاسخ
❤❤❤
نرگسنرگس
12 فروردین 99 23:40
عزیزم !!!! آنیل ناز و باهوش 🥰🥰🥰🥰
مامان آنیل
پاسخ
مرسی گلم⚘
مامانمامان
14 فروردین 99 1:02
ای جانم
خانوم کوچولوی دوست داشتنی😘
مامان آنیل
پاسخ
💐💐💐
mahsamahsa
14 فروردین 99 10:58
ای جانم پرنسس کنجکاو💜
مامان آنیل
پاسخ
🥰🥰🥰
مامان صدرامامان صدرا
14 فروردین 99 14:43
عززززیززززم
مامان آنیل
پاسخ
مرسی🥰🥰🥰